Cimon of Athens: From Glory to Disgrace
Сезон 1, серия 1: Alexander the Great and Socrates are household names. But what about antiquity's lesser-known figures-the intellectuals, inventors, queens, and con men who shaped history for better and for worse? Kick off the course by getting to know Cimon, a Greek politician and military general, who helped transform Athens into a world power.