Circle the Wagons
시즌 2, 에피소드 9: Bill enlists Nicki to sell Barb and Margene on Weber Gaming, with predictable results. In the wake of the latest public blemish on Juniper Creek, Bill calls an emergency UEB meeting that Alby ends up crashing. Burned by Frank, a distraught Lois fights to get back into Bill's good graces, and turns to an unexpected source for advice. Margene is unsettled after running into an old co-worker at Home Plus, as is Ben. Nicki tries to gift her way into the compound, but is miffed when Adaleen freezes her out. After confronting Sarah about her 'moral ambiguity,' Barb tries to get Heather back into her daughter's life. With Margene holding the swing vote on Weber, Bill decides to take his wives to see for themselves how the 'other half' lives. Rhonda finds another way to make herself the center of attention; Alby steps forward to 'channel' Roman in his hour of need; Nicki takes advantage of a deal from Alby; and Lois decides to hit Frank where it hurts.