Clockwise Doom
S1, E5: Oz and Alice are practically forced to cooperate with Break. A string of murders by a Chain occurred in a town called Northumbria and they are the ones being sent to investigate it with Raven. Assuming that Alice is a special Chain, the Illegal Contractor tries to devour her.