Clockwork
S2, E9: As Martin tracks down Philip Green (guest star Paul Vincent O'Connor), a man that Jake led him to, he learns that Mr. Greene was Dr. Teller’s first patient and is on death row for the triple murder of Aster Corps employees. With the execution in a matter of hours, Martin rushes to the prison to look for answers, but Mr. Green won’t reveal anything unless he is reunited with his estranged daughter – Dr. Kate Gordon (guest star Wersching). Will the numbers add up when time is of the essence and lives are at stake.