Сезон 2, серия 3: Benson and Stabler (Mariska Hargitay, Christopher Meloni) discover that they are working the same case as a sexual assault victim (guest star Tracy Pollan) when they investigate the activities of an unconvicted rape suspect (guest star Neil Maffin).