C'mon, Let's Get Started
S1, E12: It's finally time for their second match of prefecturals--the long-awaited showdown with Shogakukan. Minato, Eitaro, Jo, Amihama, Ejiri, Babayaro, and Ushimado join their seven hearts as one and challenge the best team in Japan.