Codependence Day
S1, E2: It’s America’s birthday, and what better way to celebrate than rosé all day! This 4th of July there are fireworks in and out of the house as Lauren and Carl’s relationship heats up, while Kyle juggles two girls. Everett and Lindsay prove to be anything but the perfect couple, as their explosive antics dash any hopes for a drama-free summer.