Cold Comforts
시즌 3, 에피소드 10: The officers of 15 Division are still reeling in the aftermath of the unexpected death of one of their colleagues. When they discover that a laptop has been stolen containing sensitive information, they set out to tie up several of open cases and discover a police informant who might have been compromised.