Colonial vs. Fixer-upper
S148, E4: A nurse and her fiance are on totally different pages when it comes to what type of home they want in Bristol, CT. She's hunting for a move-in ready Colonial while he's hoping to find a fixer-upper ranch with tons of privacy.