Come Let Us Reason Together
Сезон 7, серия 13: When Percival's parents Benjamin and Edna arrive for a visit, Harriet and Benjamin clash miserably over their grandchild's religious upbringing. Nellie's joyous pregnancy is tainted by the strenuous fighting, but the families eventually reach an unusual agreement.