Comeback Kitchen: Flashback Dinner
S13, E2: For the Mentor Challenge, the competitors use forgotten pantry ingredients in a creative and modern way. For the Star Challenge, the finalists go head-to-head, traveling back in time to create a decade-appropriate dish.