Comet-Y of Errors
시즌 13, 에피소드 4: At a comet watch party, Bob (H. Jon Benjamin) tries to keep Teddy (Larry Murphy) from going off the deep end, looking for signs from the universe. Meanwhile, the kids try to make their comet wishes come true.