Amores verdaderos Comienzo desastroso
S1, E1: At the Balvanera's ranch Victoria gets ready for the fashion show, Nelson her husband is about to arrive from Brazil. Jose Angel receives a letter notifying him that they are going to seize his house, decides to go to find work at the Balvanera farm.