Amores verdaderos
Arriaga saves Victoria from getting kidnapped. When Victoria hires him as her bodyguard, they begin to harbor “inappropriate” feelings for each other.
Guzman saves Nikki from her boyfriend's abuse. Victoria suffers from another attempt on her life.
Victoria suffers an attack again and asks Arriaga for help. Liliana can not stop thinking that something bad will happen to Jose Angel.