Coming Clean
S1, E6: Ana decides to tell her mother the truth about Michael; LaQuisha overcomes her fears to give Phillip the ultimate gift; Kate tries to shed a piece of her dark past; Jhemini's efforts to help a friend bring her closer to Michael.