Coming Home
T3, E9: Roxy learns that Finn has been struggling in class and has him tested for a learning disability. Claudia Joy accompanies Haneen back to the Middle East to reunite her with her family. Michael and Emmalin spend time alone together in hopes of repairing their relationship. Starring Kim Delaney, Sally Pressman, Brigid Brannagh, Brian McNamara, Sterling K. Brown, Wendy Davis and Catherine Bell.