Coming of Rage
S4, E10: A teenager is found murdered on a construction site. Grissom, Sara, and Warrick follow the lead of blood on a hammer. Nick, with an assist from Catherine, tries to find how a woman was killed by a gunshot on her lawn when no one nearby had a gun.