Coming to Grips with Deep Time
Сезон 1, серия 6: Plunge into deep time-the vast period that reaches back to Earth's beginning. Professor Hazen walks you through a memorable analogy that orients you along this sea of ceaseless change. Also explore the techniques that allow scientists to date rocks and other materials with astonishing precision.