Common Enemies
Сезон 9, серия 19: After someone breaks into Luis Delgado's (Lou Diamond Phillips) home and kills his wife, Luis and Danny team up to take down the vicious murderer who may also be responsible for Linda's death. Also, Frank finally meets Eddie’s mother, Lena (Christine Ebersole), and Jamie and Erin are at odds after Jamie seeks her help charging a man who confessed to him while under the influence.