Conan Without Borders: Made in Mexico
시즌 7, 에피소드 51: In light of the negative news surrounding the state of the U.S.-Mexico relationship, Conan decides to strike a positive note by hosting a show in Mexico City with an all Mexican staff, crew, guests, and audience; guests Diego Luna and Vicente Fox.