Confessions
S8, E15: Fukasaku and Shima fall in battle, leaving Naruto open to be captured by Tendo Pain. Just when all is thought to be lost, Hinata, who was following the battle with her Byakugan, steps in to face Pain. Ignoring Naruto’s plea for her to get away, Hinata takes her battle stance. Hinata excuses her actions as being selfish, and confesses her long-hidden feelings for Naruto.