Confront
S3, E4: A reporter looking to expose Everlasting's secrets leaves Rachel with no other choice but to come clean to Serena. After Quinn approves Jay's idea for a new show, he must make a potentially dangerous deal with one of the contestants. Rachel revisits a trauma from her dark past and uncovers distressing news.