Confusions about Jefferson and Hamilton
S1, E5: Jefferson and Hamilton held sharply differing views on policy and constitutional interpretation. Learn how their conflict - often thought of in terms of our contemporary understanding of liberalism and conservatism - is actually relevant to us in very different ways from those we imagine.