Connecting To The Future
S1, E1: Host Derek Muller escorts us to the physical heart of the Internet describes the very first message sent by UCLA professor Leonard Kleinrock and demonstrates how Internet co-creators Vint Cerf and Bob Kahn devised a language that gave birth to the Internet as we know it.