Control Theory
시즌 1, 에피소드 3: Josephine and Lewis defend a woman accused of murdering her personal trainer after the fitness studio denied her request to break her contract. Insurance investigator Skye visits Helena’s downstairs office in need of a lawyer for her father, but Helena is afraid to take the case to court.