Controlled Flight Into Terrain
S1, E13: In the season finale, a violent battle for control erupts on the submarine, which leaves the Colorado vulnerable to capture by a third party – one with an exploitative plan. The question becomes: can Marcus and Sam take control of the sub before it’s too late?