Copper Canyon Railway
시즌 1, 에피소드 3: Beginning in the mountaintop town of Creel, the El Chepe winds its way through the magnificent Copper Canyon, home to the reclusive Raramuri people. We join the engineers on this mountainous railway that took 100 years to build, as they keep it safe from rockfalls, flash floods and even hurricanes. The journey ends in Los Mochis in the state of Sinaloa, gateway to the Pacific Ocean.