Cops & Roger
S5, E14: After Roger and Francine are victims of a mugging, Roger joins the police academy so he can learn how to defend himself and his loved ones, but he falls in with a corrupt cop (guest voice Bobby Cannavale) who leads him astray. Meanwhile, Hayley’s new friendship threatens her long-term relationship.