Copwatchers
시즌 1, 에피소드 1: In NYC, two opposing groups of copwatchers take to the streets to police the police, disrupt the system and demand justice; In Atlanta, a group of copwatchers embark on a covert operation to raise awareness of growing police terrorism in ATL.