Human Target Corner Man
S1, E9: Chance is knocked out when he meets the beautiful daughter of a former heavyweight champ in Vienna and must jump in the ring to protect a prize fighter on the run from a ruthless businessman. Guest star GRACE PARK (Battlestar Galactica, The Cleaner, Edgemont) appears as Eva.