Corporeal Form
S2, E3: Willis defies Campbell's orders when he helps Mario and Heather perform a radical procedure on a maintenance worker stuck under a boiler that exploded. Also, Angus' father, Dr. Desmond Leighton (Steven Culp), tries to seize Power of Attorney over Mike, who is still in a coma, even though Mike granted that right to his brother, Angus.