Corpsicle
S1, E9: After a shocking turn of events, Ned tries to make peace with Chuck. Meanwhile, Emerson tries to get Ned to concentrate on their latest case, an insurance adjustor found frozen solid. And scent expert Oscar Vibenius (recurring guest star Paul Reubens) returns, trying to figure out what is so different about Chuck.