Сезон 2, серия 17: Susan invites Dr. Ron to meet Karl after he finds out about their arranged marriage, Eva and Carlos try to find a beautiful baby to adopt, and Bree -- in order to combat Andrew's extortion attempt -- reluctantly joins AA.