Cowards Die Many Times
S1, E2: Will (Laurie Davidson) is wracked with guilt over the arrest of the rival playwright, Baxter (Tadhg Murphy), and he makes a dangerous confession to the beautiful and rebellious Alice (Olivia DeJonge). The future of the theatre is threatened when the crowd-pleasing actor, Kemp (William Houston), is tempted by another playhouse.