Crawl Space
시즌 4, 에피소드 11: As Skyler (Anna Gunn) pressures Ted to accept her money to pay his taxes, Gus (Giancarlo Esposito) insists that Jesse resume working in the lab alone. But when Jesse (Aaron Paul) insists that his partner’s life be spared, Walt (Bryan Cranston) is forced to take drastic measures to save his family from Gus’s deadly threats.