Crazy Chin
S8, E18: Amy's parents put Robert on the defensive when they point out his strange habit of touching food to his chin before he eats it. When Amy confides in Debra, who tells her that Robert's strange behavior could be psychological, she devises a plan to break him of his chin habit for good.