Crossing Jordan Crazy Little Thing Called Love
S6, E4: In this cross-over episode, Danny and Delinda, from the show "Las Vegas," are vacationing in Boston and it doesn't take long before they are helping Jordan and Woody track a killer. A pregnant Lily returns to the morgue and identifies the father.