Crossing Jordan
Jill Hennessy stars in this one-hour drama as Dr. Jordan Cavanaugh, a sexy and brilliant Boston medical examiner with a checkered career and a penchant for going beyond the call of duty to solve crimes. Ken Howard and Miguel Ferrer co-star.
Mackenzie Phillips guest-stars as a waitress whose reaction to the death of her cab driver husband makes Jordan curious about the real story behind the cabbie's killing. Meanwhile, Garret is uncomfortable with the attention from "the weird girl."
Jordan goes to prison in order to confirm her hunch that the torso of a murdered and dismembered woman belonged to a corrections officer killed on the job. Meanwhile, Garret fears he may be dealing with an 85-year-old "black widow."
Jordan finds herself knee-deep in strippers and Russian gangsters when she responds to a murder-suicide at a local gentleman's club. Trey and Bug hell investigate. Meanwhile, Garret must deal with a school scandal involving his daughter Abby.
Jordan investigates the death of a Senator's daughter and reluctantly pairs up with an ethically challenged reporter to investigate. Garret wrestles with a man's wish to be buried as an anatomically correct woman. Bug & Trey face religious issues.