Coroner
Coroner is a character driven drama about Dr. Jenny Cooper, a new coroner who investigates suspicious, unnatural and sudden deaths in Toronto. Fierce and quick-witted, Jenny is a newly-widowed single mother with secrets of her own to unearth. Each death brings Jenny into a new arena in the city, and sparks on buzzworthy themes.
When Jenny is called to a condo to investigate the death of a cannabis mogul, she enters a world where nothing is as it seems.
When Jenny's plumbing breaks down while hosting Thanksgiving at home, her work and personal lives collide in the worst way.
Jenny conducts her first inquest into a police shooting; McAvoy comes to accept his past and confronts the police department.