A Murder in a Small Town
Karl Alberg moves to a quiet coastal town to soothe a psyche that has been battered by big-city police work but finds himself needing to call upon all his skills to solve the murders that continue to wash up on his shore.
A Chill Rain
Zoe Strachan, a resident of Gibson, is confronted by her estranged brother Benjamin, who claims to be in financial trouble. When a dead body that matches Benjamin’s description is discovered, Alberg begins the search for the killer.