Creation and Chaos in Genesis
S1, E2: [Genesis 1-11] Travel back to biblical accounts of the dawn of time in Genesis and start to think critically about how its stories work as a narrative. By unpacking familiar tales from the book's first 11 chapters, you'll gain a fresh perspective on how God creates, destroys, confuses, and renews.