Crime Wave
S3, E7: As a huge tsunami heads directly towards Miami, a ten-hour warning gives citizens just enough time to evacuate the city. In the chaos, two people are killed in a parking lot and the evidence leads Horatio to discover a plot to rob a bank timed to take advantage of the evacuation.