시즌 6, 에피소드 12: A telephone line is set up in Walnut Grove, which enthralls almost everyone in town. Unfortunately, Harriet Oleson is in charge of the switchboard, which allows her to eavesdrop on as many conversations as she wants. As she uncovers and spreads around some private information about Alice Garvey, it creates serious trouble in Alice's marriage.