Crossings
S3, E12: Jack contacts a mysterious woman (Isabella Rossellini) with ties to Irina to help him free Sydney and Vaughn, who have been captured and face a North Korean firing squad. But Jack is faced with a curious conundrum when the woman tells him that she will not put the rescue plan in motion until he fulfills a favor - assassinate Sloane.