Everybody Loves Raymond Cruising with Marie
S3, E17: Just as Frank and Marie are about to embark on a high seas vacation, Frank hurts his knee and Ray, not wanting to disappoint his mother, agrees to accompany her on the Caribbean cruise. It's endless hours of shuffleboard and bingo and an extremely cramped cabin for two that can barely fit one.