Crush Girl Love Panic
S2, E6: Nancy and Conrad fear their grow house has been raided by the DEA, but all remains mysteriously untouched among the surrounding rubble. Stage mom Celia's antics get her kicked off the set of Isabelle's "Huskaroo" commercial.