Cult of Personality
시즌 1, 에피소드 1: In 2014 gunshots are reported in the Rogers home. Maria Edwards who phoned 9-11 refuses to give her statement without a lawyer present. Doctors and detectives work to piece together the events led up to what looks like an attempted murder suicide.