Black Ink Crew: New York Customer Service 101
S9, E14: Bae finds out that her client from the tattoo competition had a negative experience with the Girls' Team. Ted and Krystal start preparing for an upcoming music video, and Ceaser fixes the failed Puma Production by bringing in an old friend.