Czech Mate
S1, E13: All for one and one for all… or is it? In the season one finale, Alex Ollerman attempts to force the team to commit a terrorist attack for The Trust, using Ray’s life as leverage. Meanwhile, Jai helps Standish deal with a revelation about Tyna; and Will and Frankie come to a realization about their relationship.