D-I-- DING
S1, E18: After leaving a note behind Maya’s back, Ray takes sides against the family when Maya dings a nearby car. Following through on a promise, Jimmy and Dylan share a moment, as father and daughter are on a search in the back room at the local supermarket while JJ teaches a rude customer a lesson, and a moonlighting Kenneth hides his side job from the DiMeos.